بلاگ, عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری

با انتخاب مهار انرژی پایدار ساز بهترین خرید عایق الاستومری با بالاترین کیفیت را تجربه نماید و از خرید آنلاین عایق الاستومری خود لذت ببرید تمامی عایق های الاستومری ما با تخفیفات 10 درصدی و یا 15 درصدی به فروش می رسد.

قیمت روز خرید عایق الاستومری را با مراجعه به فروشگاه ما بدست آورید و از قیمت روز خرید انواع الاستومری مطلع شوید و بر حسب نیاز خود عایق الاستومری خود را انتخاب و خرید نماید.

در فروشگاه مهار انرژی عایق الاستومری دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و هر گونه عایق الاستومری که بخواهید با هر ضخامت و ابعادی را می توانید از شرکت مهار انرزی پایدار ساز خرید نماید.

جهت خرید هر گونه عایق الاستومری می توانید مستقیما به لینک های زیر مراجعه نماید و عایق مناسب خود را خرید نماید.

همچنین جهت مشاوره در خصوص انتخاب بهترین عایق الاستومری می توانید با مدیر فروش مهار انرژی در ارتباط باشید.

.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex
خرید عایق الاستومری رولی ترک
عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX
عایق الاستومری لوله ای K-FLEX
عایق الاستومری لوله ای pa-flex
عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex
عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex
نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری
نوار درزگیر فومی عایق الاستومری
چسب مایع عایق الاستومری
عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex
عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

.

انواع عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری

عایق های الاستومری تحت عنوان محصولی کاربردی ، جایگزین بسیار قابل قبولی برای عایق های سنتی نیز پشم شیشه و یا پشم سنگ می باشند.

این عایق های خیلی سبک و قابل انعطاف و از ضریب جابجایی حرارت اندکی برخوردار می باشند.

استعمال از عایق الاستومری ( خرید عایق الاستومری ) میتواند به معیار قابل توجهی از مخارج انرژی را کاهش دهد و علاوه بر این عملیات نصب آن به سادگی اعمال می‌گردد.

استحکام بالای این عایق ها در برابر نفوذ رطوبت و بخار آب، خوردگی، حریق، رویش قارچ و کپک، روغن و مواد شیمیایی از عوارض محبوبیت این عایق بین خریداران می باشد.

قابل ذکر میباشد که اشکال عایق الاستومری هیچ گونه آلرژی پوستی و تنفسی برای نصب کننده عایق و یا این که استفاده کننده  ان تولید نمی نماید.

از سایر مزیت های آن می شود به حفظ و نظافت سهل و آسان آن اشاره نمود.

عایق های الاستومری به صورت پیش ساخته به طور ساختار سلولی بسته در گونه های سایزهای متنوع و ضخامت های گوناگون، به طور رولی و لوله ای و شانه تخم مرغی در بازار عرضه می شوند.

که در مقاله بی نقص به ارزیابی بدون نقص انواع عایق  الاستومری و خرید عایق الاستومری می پردازیم.

برای شناخت بیشتر با عایق الاستومری و تاریخچه این عایق های کاربردی می‌توانید به مقاله های دیگر از مهار انرژی مراجعه نماید.

خرید عایق های الاستومری

خرید عایق های الاستومری

خرید عایق های الاستومری

عایق های الاستومری از حیث کاربرد به 3 گونه عایق لوله ای و عایق رولی و عایق شانه تخم مرغی  طبقه بندی می گردند.

و با انتخاب مهار انرژی و فروشگاه خرید آنلاین عایق الاستومری ما بهترین و با کیفیت ترین خرید انواع عایق های الاستومری را تجربه نماید.

که هر نوع از این عایق ها به چند صورت متعدد با اعتنا به نیاز عایق کاری عرضه می شوند که در تحت به توضیح هر مورد میپردازیم :

 

عایق رولی پشت چسب دار

عایق الاستومری رولی در  شکل های ساده و به اصطلاح عایق ساده نیز عرضه می گردد.

که با دقت نیاز در پروژه های آیتم به کارگیری امکان پشت چسب دار کردن عایق را دارا است تا در زمان نصب نمودن عایق روی سطح مورد نظر راحت تر نصب شود و از زیبایی قابل قبولی نیز برخوردار باشد.

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار مسلح

عایق الاستومری که بند قبل اشاره شد به طور رول معمولی ساخت‌و‌ساز می شوند و طبق نیاز پشت چسبدار میگردند، برای استحکام بیشتر عایق چسبیده گردیده به سطح در مواردی که انجام آلرژی بیشتری داراست مبادرت به پشت چسبدار دارای اسلحه میکنند تا از لحاظ چسبندگی مقاومت بیشتری به عایق الاستومری بدهند.

عایق الاستومری روکش آلومینیوم

عایق الاستومری روکش آلومینیوم از جمله عایق های پرطرفدار می باشد و به منظور  نصب در فضای باز و محل هایی که نیاز به یک پوشش بر روی عایق دارا‌هستند بوسیله روکش آلومینیوم کاور میشود.

که‌این کار سبب  ارتقا طول عمر عایق الاستومری می شود و یکی بخش های مهار انرژی  اجرا سرویس ها روکش آلومینیومی عایق الاستومری به 2 شکل روکش آلومینیوم ساده و روکش آلومینیوم مسلح  می باشد.

عایق الاستومری روکشدار میتواند در ضخامت آلومینیوم 130 تا 400 میکرون طبق نیاز پروژه ارائه خواهد شد.

خرید عایق الاستومری لوله

خرید عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری

عایق الاستومری در سایت ما بسیار متنوع است و جهت خرید عایق الاستومری لوله ای در انواع مختلف به فروشگاه عایق الاستومری ما مراجعه نماید.

عایق الاستومری لوله ای به منظور  عایق کاری لوله های تاسیسات ایجاد و عرضه می گردند و از سایز 1/4 اینچ به منظور  عایقکاری لوله مسی و از سایز 1/2 تا 4 اینچ برای عایقکاری لوله‌های فولادی و از سایز 16 تا 114 میلیمتر به منظور  عایقکاری لوله های آبرسانی پلیمری به کار گیری می‌گردد که‌این عایق ها در گونه های ضخامت از نه تا  سی و دو میلیمتر قابل ایجاد می‌باشند.

عایق الاستومری لوله ای روکش دار

عایق های لوله ای به صورت ساده و یا داریا روکش آلومینوم هستند که در فروشگاه مهار انرژی هر نوع عایق الاستومری لوله ای موجود می باشد.

که عایق الاستومری لوله ای روکشدار برای  به کارگیری در فضاهای باز و در معرض تابش نور خورشید بسیار مناسب می باشد.

در نتیجه در چنین مکانهایی می بایست بوسیله روکش آلومینیوم پوشانده شوند.

عایق لوله ای با روکش آلومینیوم به دو شکل  آلومینیوم ساده و آلومینیوم مسلح در ضخامت های متعدد همچون عایق رولی  روکشدار  به فروش می رسد.

به منظور راحت بودن در نصب عایق الاستومری لوله‌ای می‌ شود  از عایق لوله‌ای چاکدار به کار گرفت که از حیث نازکی عایق‌کاری و صرفه‌جویی در طی، کاربرد بسزایی دارا هستند و بصورت عایق چاکدار معمولی و عایق چاکدار چسبدار موجود می باشد.

فروش عایق الاستومری

فروش عایق الاستومری

فروش عایق الاستومری

اگر به دنبال فروشنده انواع عایق الاستومری هستید مسیر انتخاب خود را کوتاه کنید با اطمینان خاطر جهت خرید و فروش انواع عایق الاستومری به ما و نمایندگی های فروش ما مراجعه نماید.

با ما تا انتاهای مقاله خرید عایق الاستومری همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد عایق الاستومری کسب نماید.

از نقش اساسی عایق الاستومری صوتی در کاستن صدا داخل خودرو چه می‌دانید؟

به جهت اینکه رانندگی کردن در اتومبیل و خودروهایتان به تجربه ای ملال آمیز برای شما  تبدیل نشود رویکرد های متعددی وجود است.

همانند داشتن یک سیستم صوتی استریوی مطلوب یا این که زیباسازی فضای درون ماشین و …

البته گه گاه به جهت صداهای متعددی که در حوالی وجود دارد، مثل همهمه جاده یا این که صدای بلند باد و موتور ممکن میباشد کلافه گردید و نتوانید به راحتی با فردی که در کنار شما نشسته سخن نمایید.

در‌ این سیر تکامل مواقع شایسته ترین راه‌حل، به کارگیری از عایق الاستومری صوتی برای خودرو می باشد.

به یاری عایق های الاستومری ( فروش عایق الاستومری ، خرید عایق الاستومری ) صوتی خودرو که در سقف یا این که در و بدنه ماشین قرار یه خرده گیرد، صداهای مزاحم گوشه و کنار کمتر گردیده و همینطور کیفیت صدای سیستم صوتی ماشین نیز ارتقاء پیدا می نماید.

از مهم‌ترین مزیت های عایق الاستومری صوتی برای خودرو می شود به کاستن چشمگیر صداهای دور و بر محیط مثل جاده و وزش باد تا 60  درصد، نصب  بسیار سادهو همینطور به کار گیری از آن در سراسر کابین خودرو اشاره کرد.

به جهت اینکه در ساخت و ساز عایق های الاستومری صوتی از آپ دیت ترین فناوری ها و تجهیزات فایده گرفته شد‌ه‌است، این جنس در حال حاظر جانشین عایق های دیرین مثل  پشم شیشه، پشم سنگ و یونولیت شده است.

مهم ترین قسمتی که در یک سازه، عایق کاری صوتی میگردد دیوار آن میباشد.عایق صوتی در 2 نوع بساده و موج دار در بازار عرضه شد‌ه‌ است.

قیمت عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری

با توجه به نوسان بسیار زیاد قیمت ها و انواع عایق الاستومری می توانید به روز ترین قیمت ها را با مراجعه به فروشگاه بدست اورید و خرید عایق الاستومری مورد نظر خود را انجام دهید.

یکی‌ از نکات اصلی که در نصب عایق صوتی موجدار بایستی به آن دقت داشت قرار دادن بخش موج دارعایق در قبال منبع ساخت صدا میباشد تا به این وسیله، جذب صدای مازاد به نیکی شکل بگیرد.

از دیگر عامل های اثر گذار در حذف صدای مازاد، ارتقا ضخامت عایق صوتی میباشد که‌این دلیل نیز مانند فاکتور دانسیته فراتر، منجر کاهش صدا میگردد.

منظور از عایق الاستومری  سلول باز و سلول بسته چه می باشد؟

خرید عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری

همانگونه که از ناسمش مشخص است ،ساختار سلولی این نوع عایق باز می باشد  و با ورود فرکانس های صوتی و تبدیل انرژی مکانیکی صوتی به گرمایی، باعث  کاستن برگشت صدا یا این که ریورب و ارتقاء کیفیت می‌شوند.

از سایر موارد استفاده عایق سلول باز این میباشد که به همراه عایق صوتی سلول بسته، در غایت منجر تلاش هر چه بیشتر عایق صوتی می‌شود.

یکی از از بهترین نوع عایقهای سلول باز ، فوم پلی یورتان است که در 2  نوع ساده و شانه تخم مرغی برای خودرو می باشد.

از فوم  شانه تخم مرغی به خواسته حذف برگشت صدا و بهبود کیفیت سیستم صوتی در نصیب درها و صندوق عقب خودرو به کارگیری می‌گردد.

همینطور به منظور  اینکه یک عایق صوتی بی سابقه برای خودرو داشته باشیم مناسب تر می باشد فوم تخم مرغی را با فوم سلول بسته مثل الاستومری و پلی اتیلن مخلوط نموده و گزینه به کارگیری در اختیار بگذاریم.

از سایر عایق های سلول باز خودرو، نمد ریسایکل یا این که نمد خودرویی نیز میباشد که ایجاد گردیده از الیاف بازیافتی بوده و سبب ساز کاستن صداهای مازاد می شود.

از مهم‌ترین عایق های سلول بسته، می شود به عایق الاستومری اشاره کرد که همانگونه که به آن اشاره کردیم در شکل به کار گیری این نوع عایق در کنارعایق سلول باز ، شاهد بیشترین تلاش در کاستن صداهای مزاحم خوا هیم بود.

در نقطه نهایی نیز موردنیاز میباشد بدین نکته مهم اشاره نمایم که در زمان به کارگیری از این فوم ها در خودرو، به عمل بردن فوم هایی مثل ابر پلی یورتان یا این که پلی اتیلن که امکان اشتعال دارا هستند در جای هایی مثل اگزوز یا این که مجاورت موتور بسیار خطرناک بوده و نباید استعمال شوند.

علاوه بر این، قرار تصاحب کردن عایق صوتی و فوم ها در حوالی قطعات مکانیکی سبب ساز  نقص‌ و مشکل در کارکرد آنها میشود.

بدین ترتیب ضروری میباشد که در  زمان عایق سازی صوتی خودرو بدین نکات اعتنا ویژه ای خواهد شد تا ایمنی خودرو ضمانت شود.

عایق الاستومری

عایق الاستومری

عایق الاستومری

این عایق ماده ای از فرآورده پلاستیک بر جنس پلیمر های شیمیایی با ساختار سلولی بسته میباشد.

خصوصیت بسیار خوب  این عایق با بقیه عایق ها  استحکام بالای آن در قبال رطوبت میباشد . این کارایی بازدارنده  هر سیرتکامل مایع ای از دیواره های سلولی این عایق میباشد و ضد قارچ و ضد کپک نیز است.

و علاوه بر این عایق الاستوری مقاوت حرارتی بسیار خوبی نیز دارد و بهترین عایق حرارتی در بازار می باشد.

شایسته ترین گزینه در تاسیسات به کار گیری از عایق الاستومری به هدف استحکام فراوان در قبال نفوذ بخار می باشد.

متراکم بودن بیشتر از حد این عایق ها به هدف ساختار سلولی بسته هم این عایق را شایسته ترین آیتم برای تاسیسات منزل، سوئیت، کمپانی و یا این که حتی کاراخانه ها نموده است.

مقدار قطر عایق الاستومری را می شود متناسب با انرژی صرف گردیده گزینش کرد.

نمایندگی فروش عایق الاستومری

نمایندگی فروش عایق الاستومری

نمایندگی فروش عایق الاستومری

همه ما در هنگام خرید به دنبال نمایندگی فروش آن می گردیم که محصول اصل و با کیفیت را خرید نماییم و مهار انرژی دارای سه نمایندگی فروش عایق الاستومری می باشد.

کشف و ارائه عایق الاستومری عامل تغییر صنعت شد. با سعی خیلی زیاذ به‌سرعت سبب محبوبیت میان مصرف کنندگان شد.

چون عایقی همه منظوره بود که عموم را از استعمال از عایق الاستومری از هر نوع عایقی بی نیاز خواهیم شد.

با هدف این که نفوذ هر گونه  رطوبتیو حرارتی  را ناممکن نموده است بین کاربرد های لوله کشی بسیار دوست داستنی میباشد .

وجود آن در سایزها و انواع های مختلف مثل لوله ها و سندها یا این که توپ ها بر این تلاش نیز افزوده میباشد.

در صورتی که با گونه های عایق های الاستومری آشنا باشید می‌دانید که مزیت بسیار  آن نسبت به بقیه عایقها و مواد دیگر بضاعت و توان چسباندن این عایق ها روی سطح های متعدد میباشد.

می‌تواند به طور  ثابت با نصبی بسیار آسان عایق الاستومری  متصل گردد. این عایق در قبال پاره‌گی  استحکام بسیار خوبی داشته که حتی سوارخ هم نمی‌شود.

به‌دنبال این مقاله همراه باشید و با مزیت ها و معایب عایق الاستومری بیشتر آشنا شوید.

مزیت عایق الاستومری

نمایندگی فروش عایق الاستومری

نمایندگی فروش عایق الاستومری

در اکثری از عایق ها برای مقاومت در قبال نفوذ رطوبت یا این که بخار به مانع ها مازاد نیاز میباشد.

اما عایق الاستومری از این آیتم مستثنی میباشد و به هیچ سیرتکامل مانعی نیاز ندارد.
استحکام فراوان در قبال رطوبت و ضد آب بودن به انگیزه دارا بودن ساختار سلولی بسته و داشتن ضریب هدایتی حرارتی اثبات.

استحکان فروان در قبال اشعه یو وی  و ماورابنفش به انگیزه دارا بودن ساختار غیر قطبی در پلیمر های آفریننده این عایق
تحت بودن ضریب جابجایی حرارتی تحمل هر سیرتکامل دما و یا این که گرما و سرمایی که‌این دامنه از 130 درجه سانتی گراد تا منفی 210 درجه را در بر می گیرد.
نصب بسیار راحت و انعطاف بسیار عالی
دارنده پایداری خیلی زیاد
ضد ضربه بودن
استحکان در قبال ازون
ضد آلرژی و غیر سمی بودن آن
بدون مواد آلرژی زا و یا این که غبار با ریزگرد
استحکام در قبال اشکال مواد شیمیایی با PH های متعدد
ضد حریق و ضد آب بودن عایق و ضد آتش بودن عایق الاستومری
شایسته ترین آیتم برای به کارگیری از عایق هایی مثل پلی اتیلن یا این که پلی یورتان
شایسته ترین جایگزین برای پشم شیشه یا این که پشم سنگ
استحکام فراوان در برابر بخار آب، رطوبت، خاک و هرگونه آلودگی مثل آلودگی های بیولوژیکی
رنگ پذیری و امکان چسبندگی فراوان
دارنده ظاهری گران‌قیمت و موجود بودن آن در هر سایز و ابعاد و نوعی

 

معایب عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری

قیمت این عایق الاستومری  بخاطر میزان وکیفیتی که دارا است نسبت به پشم شیشه یا این که پشم سنگ فراتر می باشد.
همان گونه که استحکام در قبال دما یکی مزیت های بسیار اصلی این عایق ها بشمار میروند.

اما به انگیزه ترموست موجود در عایق الاستومری در صورتی‌که  عایق با ارتقا دما رو به رو باشد در گذر فرصت انعطاف پذیری خویش را از دست داده و منجر واپاشی این سلول ها گردد.

البته نگران نباشید در صورتیکه دما در محدوده مجاز باشد و یا این که دما زیر بیاید مجدد خواص انعطاف پذیری در سلولها تقویت می‌گردد.

خرید عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری

فروش عایق الاستومری

فروش عایق الاستومری

نمایندگی فروش عایق الاستومری

نمایندگی فروش عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری

لیست قیمت عایق الاستومری

لیست قیمت عایق الاستومری

عایق الاستومری

عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *