بلاگ, عایق الاستومری

عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای

برای عایق کاری  لوله های تاسیسات ساختمانی و صنعتی و … به عایق مناسب لوله ای احتیاج می باشد و بهترین عایق لوله ای عایق الاستومری لوله ای می باشد که در شرکت و فروشگاه مهار انرژی در ضخامت های مختلف به فروش می رسد.

قیمت عایق الاستومری لوله ای در ضخامت های مختلف را با مراجعه به فروشگاه آنلاین مهار انرژی بدست آورید.

شرکت مهار انرژی قیمت روز عایق الاستومری را در قسمت فروشگاه خود درج نموده است که مشتریان و خریداران گرامی با قیمت شفاف و قیمت روز عایق الاستومری لوله ای و سایز عایق های موجود را خریداری نمایند.

شایان ذکر است که فروشگاه مهار انرژی دارای دو نمایندگی فروش و عامل فروش عایق الاستومری لوله ای دارد که نام های آنها شرکت مهار انرژی پایدار سازه و پایدار انرژی پارس می باشد.

مناسب ترین قیمت ، بالاترین کیفیت  عایق الاستومری لوله ای ساده ، با روکش آلومینیوم و … را از شرکت مهار انرژی بخواهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص انتخاب عایق مناسب می توانید با شماره تماس درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

عايق لوله اي الاستومري

عايق لوله اي الاستومري

عايق لوله اي الاستومري

کمپانی مهار انرژی در حیطه خرید و فروش عايق لوله اي الاستومري با قیمت خوب در سراسر کشور بسیار فعال می باشد

عايق لوله اي الاستومري در ضخامت های 9 میلیمتر ، 13 میلیمتر ، 19 میلیمتر ،25 میلیمتر و … در فروشگاه مهار انرژی موجود می باشد.

نمایندگی فروش و عامل فروش ما ، انواع عایق های الاستومری را بعد از خرید به سراسر نقاط کشور ارسال می نمایند.

اگر که عايق لوله اي الاستومري مورد نظر ما در قسمت فروشگاه ما وجود ندارد ، می توانید با تماس با مدیر فروش ما سفارش خود را ثبت و برای خرید آن اقدام نماید.

لیست قیمت عایق الاستومری لوله ای

لیست قیمت عایق الاستومری لوله ای

اگر که می خواهید لیست قیمت کامل عایق الاستومری لوله ای  به صورت یک جا مشاهده نمایید می توانید به سایت های نمایندگان فروش ما مراجعه نماید و لیست کامل قیمت عایق الاستومری لوله ای را مشاهده و سپس برای خرید اقدام نماید.

لیست قیمت الاستومری لوله ای

 

قیمت عایق الاستومری لوله ای

 

همینطور برای دریافت اطلاعات بیشتر در مسئله قیمت عایق لوله ای  و دریافت تخفیف ویژه می توانید با مدیرفروش ما در ارتباط باشید.

عایقهای الاستومری در مهار انرژی با قیمت روز و ارزان و مناسب و به صورت بی واسطه روانه بازار های مصرفی داخلی  ایران میگردد.

این عایقهای الاستومریک  از مقاومت  بسیار مطلوب و فوق العاده ای برخوردار می باشند ، که به همین منجر  به استفاده بسیار زیاد آنها شده است و و عایق لوله ای یک عایق پرکاربرد و مقاوم می باشد.

عایق های الاستومریک از به روز ترین و مستحکم ترین عایق های محسوب میگردند .

در کنار قیمت نسبتا بالای این عایق نسبت به سایر عایق های قدیمی این عایق خصوصیات و کاربردهای ویژه و منحصر به فردی دارد که قیمت بالای آن قابل توجیه می باشد.

عایق الاستومری لوله ای ساده

عایق الاستومری لوله ای ساده

عایق الاستومری لوله ای ساده به نسبت سایر عایق های الاستومری لوله ای بیشترین مصرف و کاربرد را در صنعت و تاسیسات ساختمانی دارد.

عایق الاستومری لوله ای ساده با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب را می توانید در فروشگاه مهار انرژی جستجو کنید همجچنین اگر تمایل دارید که فاکتور دریافت کنید و سپس برای خرید اقدام نماید با مدیر ما شرکت مهار انرژی در تماس باشید.

هر چقدر که ضخامت و سایز عایق های الاستومری لوله ای بالاتر باشد به طور طبیعی قیمت عایق لوله ای نیز بیشتر شود

این عایق های لوله ای  دارنده ساختار میباشند که به منجر میشود که از  آنان در محیط های بی شماری استفاده شود.

از اصلی ترین خصوصویت های های عایق های الاستومریک لوله ای این میباشد که‌این عایق لوله ای در مقابل صوت و حرارت دارنده استحکام بسیار  عالی  و خوبی میباشد .

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

 

از آنجا که تنوع محصولات الاستومری در شرکت مهار انرژی و فروشگاه مهار انرژی بسیار است ، عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم  هم در فروشگاه ما وجود دارد.

جهت استعلام قیمت عایق الاستومری با روکش آلومینیوم به فروشگاه مهار انرژی مراجعه نماید و یا با مدیر فروش ما در تماس باشید.

اشکال عایق و فوم های الاستومریک به طور تحت می‌باشند :

فوم لوله ای ، فوم  رولی، فوم پشت چسب دار، فوم صوتی بی آلایش، فوم های عایقکاری موجدار، فوم الاستومری با روکش پروتکت بلک و فوم الاستومر رولی با روکش آلومینیوم از قبیل عایق های الاستومریک محسوب می‌شود.

که با درنظرداشتن  به نوع کاربرد وبه کارگیری ان میشود آنها‌را تعیین کرد و در صنعت های متعدد و در مکانهای متعدد به کار گرفته شود.

فوم و عایق الاستومریک لوله از نصب ساده و وزن بسیار اندک  و بسیار خوبی  دارا است به روش ای که می توان به راحتی نصب می‌گردد و احتیاج به امکانات خاصی نمیباشد.

عایق های حرارتی الاستومری

عایق الاستومری لوله ای

عایق های حرراتی الاستومری عایق سلول بسته با جدیدترن تکنولوژی روز و نوین دنیا به فرم لوله ای ( عایق  و از  6 میلی متر تا 144 میلیمتر ساخت و ساز و به فروش می‌رسد.

فرآورده عایق های حرارتی  الاستومری ایزیدم از نوع لاستیک NBR  میباشد.

که‌این عایق حرارتی با BUNA-Nو PERBUNAN هم  شناخته می شوند و به صورت متداول عایق های NBR استحکام فراوانی در قبال حرارت داراست.

این عایق دارنده ضریب منتقل کننده  حرارت بسیار اندکی میباشد و به انگیزه استحکام فراوان که در مقابل جذب بخار آب دارا هستند پس از نصب به هیچ سیرتکامل حایل بخارآب  نیاز ندارد.

این درحالی میباشد که عایق های سنتی مثل پشم شیشه به ازای یک درصد آبی رنگ که جذب می کنند ، هفت درصد از میزان ضریب جابجایی حرارت آن ها کاهش می‌یابد.

سایز عايق لوله اي الاستومري

سایز عایق الاستومری لوله ای

سایز عایق الاستومری لوله ای در واقع سایز لوله ای مسی از 1 اینج تا 21 اینج می باشد ، که هر کدام از این سایز های مختلف عایقالاستومری لوله ای را می توانید در فروشگاه ما خریداری نماید.

عایق الاستومریک مطابق با استانداردهای دور و اطراف زیست میباشد و دوست دار دور و اطراف زیست است  در فیض مطلوب ترین عایق برای عایق کاری لوله های آب میباشد.

و با تعیین این عایق شایسته ترین عایق برای لوله های آب را تجربه میکنید که هم با دوام و هم ارتفاع قدمت متعددی دارااست.

این عایق جانشین بسیار نیکی برای عایق های سنتی مثل پشم شیشه ، پشم سنگ ، پلی فوم و مل و ماستیک میباشد.

به مراد عایق کاری دستگاههای حرارتی و برودتی ، تاسیساتی ، غذایی، بهداشتی ، داروئی، خودروسازی، و صنعت های نفت و گاز به مراد صرفه جوئی در مصرف انرژی گزینه به کارگیری میگردد.

به مراد شناخت بیشتر با اشکال تولیدات عایق الاستومریک از مقاله ذیل بازید نمایید.

قیمت عایق الاستومری

قیمت عایق لوله ای الاستومری

قیمت عایق لوله ای الاستومری

قیمت عایق الاستومری در قیاس با مزیت های و موردها به کارگیری  آن، بسیار عالی میباشد.

عایق الاستومری در شبکه های هوای دستگاه های تهویه مطبوع به کارگرفته می گردد و در مقابل پرورش قارچ و کپک استحکام فوق العاده ای دارااست.

این عایق فاقد الیاف میباشد  و به کاربردن از آن سبب ساز به کاستن صدای سیستم HVAC  و تامین فضای پر آرامش می‌گردد.

درضمن  به انگیزه عدم وجود الیاف فرمالدئید و ذرات،منجر به ارتقا یافتن کیفیت هوای داخلی میگردد.

سطح های صاف عایق الاستومری باعث کاستن مقدار آلودگی می‌گردد  و با مسدود نمودن هرج و مرج و دمپ نمودن ارتعاشات فضایی آهسته را برای  ما آماده می کند.

قیمت عایق الاستومریک در قبال با عایق پشم شیشه تا کمی زیاد میباشد ، اما مزیتهای فراوان این عایق، قیمت عایق الاستومری را توجیه می نمیاد.

عایق حرارتی الاستومر یک عایق حرارتی بسیار منعطف و پرطرفدار میباشد ، که ساختار سلول بسته آن بازدارنده از چگالش و به وجو وارد شدن رطوبت می گردد.

این خصوصویات و خاصیت از آن یک عایق کاربردی و پرطرفدار ساخته میباشد.

این  عایق حرارتی سوای به کار گیری از CFC ، HFC یا این که HCFC ساخت میشود.

این متاع الاستومر حرارتی همینطور در کاستن سرو صدای به وجود امده از عمل سیستم تهویه مطبوع موءثر میباشد.

این عایق به خواسته سیستم های هواساز، سیستم های وسعت هوای متغیر(VAV)، شبکه ها و بقیه اجزای سیستم هوا که نیاز به در دست گرفتن چگالش، استحکام در مقابل رطوبت، تغییر‌و تحول مقدار حرارت و کاستن سرو صدای سیستم HVAC عالی میباشد.

دامنه استفاده از  عایق الاستومری بسیار زیاد میباشد که بعضی از آنان به طور تحت میباشد :

در مدارس، مریض‌خانه ها، هتل ها و راس صنعتی و ساختمانی و تجاری و همگانی  و … میباشد.

عایق لوله ای الاستومری

عایق لوله ای الاستومری

عایق لوله ای الاستومری

شایسته ترین عایق لوله ای الاستومری و همینطور شایسته ترین و مطلوب ترین  لیست قیمت و نمایندگی فروش  و تولیدی اشکال عایق فوم های الاستومریک را با فروشگاه مهار انرزی تجربه خواهید کرد.

عایق های لوله ای در مهار انرژی در ضخامت های شش – نه – سیزده – نوزده – بسیت و پنج گرایش ( میلیمتر )  در فروشگاه ما به فرش می‌رسد.

فروس عایق لوله ای در سراسر نقاط کشور انجام میشود ، و در شهرستانها طی 2 روز کاری بعد از سفارش تحویل داده می شود.

ارسال نمودن محصول ها به قم ، کرج ، سمنان ، مشهد ، اصفهان و … از طریق نمایندگی ما انجام می شود.

در  نوع عایق ها در ضخامت های گوناگون در عایق کاری دستگاه های تهویه مطبوع ، سیستم های گرمایش و یا این که حتی سرمایش اشکال اتصالات لوله کشی به فعالیت گرفته می‌شود.

عایق کاری لوله آب سرد

 خرید عایق الاستومری لوله ای

خرید عایق الاستومری لوله ای

اینک مطلوب ترین عایق برای ، عایق کاری لوله های آب سرد در صنعت های گوناگون عایق های الاستومری میباشد .

شایسته ترین و مطلوب ترین قیمت عایق برای عایق کاری لوله های آب سرد و یا حتی گرم را باخرید از کمپانی ما برای خویش به ارمغان بیاورید.

عایق الاستومریک یک نوع عایق سلول بسته میباشد که به طور های عایق  لوله ای و عایق  رولی ( و یا این که به عبارتی عایق پتویی  ساخت و ساز و به فروش میرسد.

همینطور فرآورده این عایق الاستومریک EPDM   میباشد و تجربه برنده و بسیار عالی  تحت عنوان عایق های حرارتی وبرودتی در صنعت های تأسیسات ساختمانی و مکانیکی و همینطور گونه های صنعت های متعلق داراست.

عایق الاستومریک لوله ای

 عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای

از آنجای که‌این عایق نسوز ( عایق الاستومریک لوله ای ) برتری های  خیلی فراوانی  نسبت به عایق پشم شیشه و بقیه عایق های سنتی داراست.

عایق فوم الاستومریک سطح های  قابل انعطاف وبا کیفیت میباشد ، در قبال  الودگی و رطوبت استحکام متعددی دارد.

در سود  سبب به رویا رویی با پرورش دست اندرکاران بیماری زاو قارچی خواهند شد ،  از سایر  مزیتهای عایق الاستومریک یا این که می شود به عدم وجود گاز های HCFCوCFC در ساختار خالق آن‌ها حافظه کنیم .

فرآیند نصب نمودن و اجرای عایق الاستومریک نسبت به سایر عایق های قبل و سنتی خیلی  ساده و  بسیار تمیزو همینطور با بسیار سریع  وبا دوام میباشد.

اگرکه تا سی و پنج دسی بل باشد عایق صوتی هم محسوب می گردد ، واحد سنجش ضخامت عایق به منظورجلوگیری از آلودگی صوتی متعلق به اندازه گیری فرکانس به وجود آمده  بوسیله ای منبع صوتی میباشد.

عایق های الاستومریک به جهت دارا بودن تنش  و مراحل کششی و همینطور برشی بسیار زیاد در صنعت ماشین سازی و به منظور دوری از ضربه های مکانیکی  و درزگیری و صداگیری بسیار پر طرفدار و کاربردی میباشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *