بلاگ, عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری

جهت استعلام قیمت عایق الاستومری و خرید انواع عایق الاستومری با بهترین قیمت به بخش فروشگاه ما مراجعه نماید و ارزان ترین قیمت عایق الاستومریک را تجربه نماید.

همه ای به هنگام خرید دوس داریم که در عین بهره مندی از تخفیف و خرید عایق ارزان قیمت محصول خریداری شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

مهار انرزی پایدار ساز این فرایند را فراهم آورده است و کلیه عایق های الاستومری پافلکس و کی فلکس و … با تخفیفات 15 و 20 درصدی ارائه می شود.

بعد از سفارش و خرید عایق الاستومری مورد نظر با بهترین قیمت کارشناس فروش ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس برقرار می کنند و با سرعت کارهای مربوط به حمل و نقل کالا را انجام می دهند.

لیست قیمت عایق الاستومری

لیست قیمت عایق الاستومری

لیست قیمت عایق الاستومری

اگر به دنبال داشتن لیست قیمت عایق الاستومری هستید به محصولات الاستومری ما مراجعه و خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

در قسمت فروشگاه سایت هر دسته از محصولات به ترتیب و همراه با تخفیف 15 و 10 درصدی درج شده است.

با بررسی دقیق محصولات ما می توانید لیست قیمت روز انواع عایق الاستومری را مشاهده نماید.

از جمله برخی انواع عایق الاستومری موجود در سایت ما به شرح زیر است :

.
عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم K-FLEX
عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex
خرید عایق الاستومری رولی ترک
عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX
عایق الاستومری لوله ای K-FLEX
عایق الاستومری لوله ای pa-flex
عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex
عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex
نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری
نوار درزگیر فومی عایق الاستومری
چسب مایع عایق الاستومری
عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex
عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX
.

قیمت عایق صوتی شانه تخم مرغی

لیست قیمت عایق الاستومری

لیست قیمت عایق الاستومری

این عایق ها که از فرآورده عایق های فوم الاستومری NBR و EPDM میباشند.

به عنوان جذب کننده صوت در انواع دیواره ها ، لوله ها ، سقف ها و تجهیزات ماشین آلات صنعتی و غیره به کار می روند.

این عایق ها به سبب راحتی . سهولت در نصب و همچنین به صورت خود چسب دار و روکش الومینیوم نیز قابل  خرید می باشند.

عایق الاستومری لوله‌ای با روکش آلومینیوم

قیمت عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری

عایق الاستومری لوله‌ای با روکش آلومینیوم ، عایق خیلی انعطاف پذیر و در عین حل دارای وزن اندکی می باشد ودارای  ساختار سلول بسته  ویژگی های ذکر شده از این عایق یک عایق بسیار عالی منعطف ساخته است.

عایق الاستومری لوله‌ای با روکش آلومینیوم جهت در اختیار گرفتن چگالش در لوله‌های آب سرد و خطوط تبرید و برای دوری از کاستن و  هدر رفتن حرارت در دستگاههای گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از عایق الاستومری لوله‌ای با روکش آلومینیوم ، به منظور عایق نمودن دستگاههای و  لوله‌کشی ها و خطوط لوله انتقال سیالات، گازها و غیره در فضاهای بیرونی که در معرض تابش مستقیم خورشید می باشند استفاده می‌گردد.

عایق الاستومری در قیاس با مزیت های بسیارش و موارد استفاده آن ، بسیار مناسب می باشد.

عایق الاستومری در کانال های هوای سیستم های تهویه مطبوع مورد به کار گیری قرار گرفته و سبب پرورش قارچ و کپک مقاوم میباشد.

این عایق سوای الیاف بوده و استفاده از آن سبب به کاستن صدای سیستم HVAC  و تامین فضا ساکت تر میشود.

همچنین به علت عدم وجود الیاف، فرمالدئید و ذرات، سبب به بافزایش یافتن کیفیت هوای باطن می‌شود.

سطح صاف عایق الاستومری سبب کاستن واحد سنجش آلودگی گردیده و با مسدود نمودن داد و فریاد و دمپ کردن ارتعاشات محیطی آرامش را برای کاربران فراهم می کند.

قیمت عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری

عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری در قیاس با با عایق پشم شیشه تا حدودی بالاست ولی مزایای بی شمار این عایق،  قیمت عایق الاستومری را توجیه می کند.

عایق الاستومری یک عایق حرارتی انعطاف پذیر میباشد که ساختار سلول بسته آن مانع از چگالش و ساخت‌و‌ساز رطوبت شده و از آن یک عایق کارآمد ساخته است.

این جنس سوای استعمال از CFC ، HFC یا HCFC تاسیس شده است.این کالا همچنین در کاهش سرو صدای ناشی از شغل سیستم تهویه مطبوع اثر گذار می باشد.

این عایق برای سیستم های هواساز، سیستم های حجم هوای متغیر(VAV)، کانال ها و دیگر اجزای سیستم هوا که نیاز به در اختیار گرفتن چگالش، مقاومت در ازای رطوبت، تغییر میزان حرارت و کاهش سرو صدای سیستم HVAC مناسب هستند.

گزینه های کاربرد عایق الاستومری مشتمل بر مدرسه ها، درمانگاه ها، هتل ها و مرکز ها تجاری و عمومی میباشد.

 

فوم‌های لاستیکی عایق الاستومری دارای ارزش عایق حرارتی بالایی هستند ، در ازای آب و بخار مقاوم میباشند و همچنین در عوض اشعه ماورا بنفش، وضعیت آب و هوایی سخت و روغن ها مقاومت بالایی دارا‌هستند. ف

وم لاستیکی عایق الاستومری امکان نصب و استفاده با انعطاف پذیری بالا را مهیا می کنند، در بهره اجازه تشکیل قارچ را روی خود نمی‌دهند.
ضریب بالای نفوذ پذیری گرما مهم ترین ویژگی عایق الاستومری را تشکیل می دهد. به دلیل حبس هوای پایدار در سلولهای بسته عایق الاستومری و هدایت گرمای کم مواد در عایق الاستومری، عایق الاستومری در انتقال گرما کاهش قابل توجهی ایجاد کرد می کند و حتی دمای سطح با به کارگیری از مقدار نادر عایق الاستومری به مقدار ایده آل می رسد.

مواد و ساختار سلولی عایق الاستومری تلاش وقت گیر بازه زمانی عایق الاستومری را تضمین می کند. همچنین عایق الاستومری در ازای نفوذ پذیری بخار آب مقاومت می کند.

عایق الاستومری در ازای آتش مقاوم می باشد و در صورت آتش سوزی اجازه نمی دهد شعله های آتش در جهت عمودی و افقی در عایق الاستومری پیشرفت کنند.

طبق این ویژگی عایق الاستومری تک تک مقادیر تعیین شده برای ایمنی در ازای آتش را برآورده می کند و در نتیجه می‌توانید با اعتقاد و باور در ساختمانها و تاسیسات خود از عایق الاستومری استعمال کنید.
عایق الاستومری برای کارکردهای متعدد به صورت ورق و لوله ساخت می شود.

خرید عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری

جهت خرید انواع عایق الاستومری از جمله عایق الاستومری رولی و لوله ای ، عایق الاستومری شانه تخم مرغی و … به بخش فروشگاه و محصولات الاستومری ما مراجعه نماید و خرید مورد نظر خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

تولید ها عایق الاستومری سلول بسته قابل انعطاف در طیف گسترده ای از اندازه ها متناسب با بیشترین کاربردهای لوله ای در دسترس می‌باشند.

لوله های با قطر تبارک را می شود با ورق عایق الاستومری عایق بندی کرد. در این حالت ، ورق عایق الاستومری می بایست به اندازه عرض مناسب برش داده شود تا متناسب با قطر لوله باشد.

هرگز عایق الاستومری ورق را متناسب با لوله دراز نکنید. ورق عایق الاستومری باید فقط در امتداد درز و ته چسبیده گردد، نه به خود لوله. در کاربردهای خاص، ضخامت عایق الاستومری سفارش شده ممکن می‌باشد بیش تر از یک باشد.

در این مورد ها، می توان از لایه ای از ورق عایق الاستومری برای رسیدن به ضخامت سفارش شده بهره مند شد. لازم به ذکر می باشد که عدم آب بندی صحیح سیستم منجر به ایجاد کرد میعان در لوله می گردد. استفاده از فن ها برای ایجاد جنبش هوا به خشک شدن عایق الاستومری در صورت بروز نقص‌ کمک می کند.

تولیدکنندگان عایق الاستومری انعطاف پذیر سلول بسته برای نصب آن راهنماهای مناسبی دارند. از جمله انجمن ملی عایق (NIA) یک فیلم خوب در زمینه عایق الاستومری دارد.

اطلاعات مربوط به انتخاب ضخامت عایق الاستومری توصیه شده برای دوری از تراکم برای کاربردهای خاص نیز در بسیاری از کتاب‌ها و رهنمودهای منتشر شده تا سی دی های آموزشی موجود  می باشد.

بولتن های فنی مربوط به شرایط خاص نرم افزار ها از تولیدکنندگان عایق الاستومری نیز در دسترس میباشند. انجمن مهندسان گرمایشی ، برودتی و تهویه مطبوع آمریکا (ASHRAE) نیز ارشادوراهنمایی هایی را برای استعمال از محصولات عایق الاستومری ارائه می‌دهد.

ملزومات ویژه نصب عایق الاستومری را نیز می شود از طریق انجمن ملی حفاظت از آتش (NFPA) یافت.

.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *