بلاگ, کانال فلکسیبل

کانال فلکسیبل داکت اسپلیت

کانال فلکسیبل داکت اسپلیت

کانال فلکسیبل داکت اسپلیت

کانال فلکسیبل با عایق الاستومری General

کانال فلکسیبل با عایق الاستومری General

جهت خرید کانال فلکسیبل داکت اسپلیت از 4 اینچ تا 20 اینچ می توانید از سایت ما خرید کانال فلکسیبل مورد نظر خود را انجام دهید و از ده درصد تخفیف کانال فلکسیبل داکت اسپلیت ما بهره مند شوید.

به منظور خرید آسوده و راحتر شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشگاه اینترنتی بنا نهاده است که با خرید بی واسطه و مستقیم از ما بهترین کانال فلکسیبل را خرید نماید.

جهت مشاوره در خصوص کانال فلکسیبل هم می توانید با شماره تماس درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

بهترین خرید کانال فلکسیبل داکت اسپلیت همراه با تخفیف ویژه را با شرکت مهار انرژی پایدار ساز تجربه نماید.

قیمت کانال فلکسیبل داکت اسپلیت

کانال فلکسیبل داکت اسپلیت

کانال فلکسیبل داکت

قیمت های کانال فلکسیبل با عایق الاستومری General براساس هر شاخه کانال فلکسیبل می باشد.

تمامی کانال فلکسیبل با قیمت ارزان و همراه با تخفیف در سایت درج شده است و به راحتی می توانید هر سایزی را که میخواهید انتخاب و خرید نماید.

چون که کانال فلکسیبل داکت اسپلیت به صورت شاخه ای به فروش می رسد در نتیجه قیمت فلکسیبل داکت اسپلیت  به صورت شاخه ای  با تخفیف 10 درصدی ثبت شده است.

با مراجعه به تمامی محصولات کانال فلکسیبل داکت اسپلیت می توانید جزئیات قیمت هر گونه از کانال فلکسیبل داکت اسپلیت را مشاهده نماید.

خرید کانال فلکسیبل داکت اسپلیت

کانال فلکسیبل داکت اسپلیت

کانال فلکسیبل داکت

کانال فلکسیبل (کانال فلکسی یا کانال خرطومی یا کانال فلکسیبل داکت اسپلیت ) عایقدار بهترین نوع کانال به منظور سیستم داکت کولر (کولر گازی کانالی) است .

در اروپا و امریکا هم از بدو ساخت‌و‌ساز داکت از همین کانال ها برای این سیستم استفاده می شود.
مزیت کانال فلکسیبل (کانال فلکسی یا کانال خرطومی) در مقایسه با کانال گالوانیزه در پیش عایق بودن آن و همچنین کاستن صدای دمنده داکت کولر (کولر گازی کانالی یا کانال فلکسیبل داکت اسپلیت ) است.
یکی مهم ترین مزایای کانال فلکسیبل (کانال فلکسی یا کانال خرطومی) قابلیت و امکان عبور از مکان هایی که سایر انواع کانال قابل عبور از آن نیستند.
اینک کانال فلکسیبل (کانال فلکسی یا کانال خرطومی) ارزانترین نوع کانال در میان کانال های مو جود برای داکت اسپلیت (اسپلیت کانالی) هست. کانال فلکسیبل (کانال فلکسی یا کانال خرطومی ) پرمصرف ترین نوع کانال برای دستگاه داکت کولر (اسپلیت کانالی) در امریکا و استرالیاست.

کانال فلکسیبل

کانال فلکسیبل داکت اسپلیت

کانال فلکسیبل داکت

با وجود فن آموری های نو و مطمئن امروزه بهترین جایگزین برای کانال کشی از قبیل :

انواع دستگاه های داکت اسپلیت ، کانال های کهن ، و گالوانیزه ، فلکسیبل های عایق دار ، حرفه کویل ها ، دریچه ها رابط به کانال ها ، انشعاب اساسی و فرعی تهویه ها ، و در بسیاری از ساختمان های مسکونی ، تجاری ، مجتمع ها ، کارخانجات ، باشگاه ها ، پاساژها ، وغیره با توجه به حجم بالای تاسیسات الکترونیکی و مکانیکی از کانال های فلکسیبل یا خرطومی استعمال میکنند .
و با دقت به ویژگی های اجرایی پروژه ها و نوع کاربرد آن نصب و جایگزین میشود کانال سازان با ارائه بهترین و کیفیت عالی ترین و همچنین پر ارزش های مناسب در این زمینه این افتخار را داشته تا در برگزاری این پروژه در سطح سرزمین خدمت رسانی نموده و ساخت و نصب گونه های کانال فلکسیبل را داشته باشد .

ویژگی کانال فلکسیبل

کانال فلکسیبل داکت اسپلیت

کانال فلکسیبل داکت

به کار گیری از کانال های فلکسیبل مزایای دارد که به آن اشاره می‌گردد :
۱- انعطاف پذیری فوق العاده
۲- وزن بسیار سبک
۳- سطح داخلی هموار و صاف
۴- بدنه ای از متاع آلومینیوم ۱۰۰ میکرون و پلی اتیلن مقاوم
۵- عمر موءثر و بالا
۶- عایق حرارتی

انواع کانال فلکسیبل

کانال فلکسیبل داکت اسپلیت

کانال فلکسیبل داکت

1- فلکسیبل با عایق الاستومری
2- فلکسیبل هوا
3- فلکسیبل آلومینیومی
4- فلکسیبل داکت اسپیلت

5- فلکسیبل نسوز
6- …
خوشبختانه مهار انرژی پایدار ساز  سالهاست با عنایات الهی کوشش های بی وقفه ای هم پا با تیم مجرب و کارامد در راستای ساخت و نصب و فعال‌ساز‌ی انواع کانال های فلکسیبل یا خرطومی در مجموع اقصی نقاط مرزو بوم داشته هست.
 امید داریم که هرچه با شکوه تر در این مورد شغل های خود را توسعه داده و بتواند به نحو احسن در اجرای این امر تمام اقتدار خود را به شما عزیزان ارائه دهد.

کانال فلکسیبل با عایق الاستومری

فلکسیبل با عایق الاستومری یک عایق حرارتی و برودتی به آن که بصورت لوله ای و رولی در مدل ها و ضخامت های متعددی در بازار موجود هست.
 این عایق الاستومری یا فوم الاستومریک نسوز امتیاز بالاتری نسبت به عایق پشم و شیشه دارد که این عایق ها در صنعت تاسیسات مکانیکی مورد استعمال قرار می‌گیرد.
 از خصوصیت های این عایق این می باشدکه در باربر آلودگی و رطوبت مقاوت بالای دارااست که همین امتیاز برای خودداری از رشد باکتری های بیماری زا و قارچی مقابله میکند .
در برابر  ضربات مکانیکی در صورتی آسیب ببیند قسمت اسیب دیده هم در مقابل باکتری ها و قارچ ها مقاوم می‌باشد.
 و به سادگی قابل تمیز شدن می باشند و اب را به خود جذب نخواهد کرد و عایق های حرارتی و برودتی الاستومری جایگزین سایر عایق های سنتی و دیرین نظیر پشم شیشه، پشم سنگ، وغیره بوده و در صنایع متعددی مثل : پتروشیمی ، صنایع غذایی ، نفت، گاز، ساختمان های اداری وتجاری ومسکونی ،صنایع دارویی و بیمارستانی ، کارخانجات صنعتی ونساجی ، جهت عایقکاری کانال های گالوانیزه انتقال هوا، منابع و مخازن ، لوله های سرد و گرم، منابع، مخازن، وغیره آیتم استفاده قرار می‌گیرند.

ویژگی کانال فلکسیبل با عایق الاستومری

۱- تعمیر ونصب سهل و آسان و سریع
۲- فارغ از ساخت و ساز غبار و ریزگرد ها
۳- غیر سمی بودن آن
۴- مقاوم در مقابل خوردگی ها هرگونه ضربه
۵- مقاومت بالا در برابرباز ها ، روغنها، اسیدها
۶- سازگار بودن آن با اطراف زیست، سوای تکثیر گاز
۷- مقاومت بالا در عوض انتقال صدا در کانال های هوا و لوله ها

کانال فلکسیبل نسوز

کانال فلکسیبل داکت اسپلیت

کانال فلکسیبل داکت

فلکسیبل نسوزدر مواردی که نیاز به انتقال هوای گرم به وسیله کانال انعطاف پذیر هوا می باشد.

به کارگیری از این کانال از مهمترین موردها محسوب می شود. نوع ساختار و جنس فلکسی نسوز از پارچه فایبرگلاس با روکش سیلیکون تقویت شده، با نوار استیل تشکیل یافته می باشد.

 کانال فلکسیبل نسوز در چه مورد ای کاربرد داراست. این کانال به منظور  تخلیه بخارات گازی و هوا با دمای بسیار بالا استعمال می شود.

مزایای استعمال از فلکسیبل نسوز

کانال فلکسیبل داکت اسپلیت

کانال فلکسیبل داکت

۱-دارای انعطاف پذیری زیاد
۲- خاصیت ارتجاعی داراست
۳-قابل استفاده در سیستم انتقال هوا ، پودروذرات معلق مانند صنایع چوبی و دیگر صنایع
۴-عایق داشتن کانال فلکسیبل داکت اسپلیت
۵-افزایش بهروری و کاهش انرژی

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *