بلاگ, عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری رولی

جهت خرید عایق الاستومری رولی کافلکس و پافلکس می توانید مستقیما به محصولات عایق الاستومری رولی ما مراجعه نماید و خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

اگر به دنبال انواع عایق الاستومری رولی کافلکس و پافلکس همراه با تخفیف ویژه هستید از سایت و قسمت فروشگاه ما دیدن فرمایید.

بعد از مشاهده انواع عایق های الاستومری رولی در انواع مختلف خرید خود عایق الاستومری مورد نظر خود را انجام دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

به محض ثبت سفارش و خرید عایق الاستومری مورد نظر از طریق سایت کارشناس فروش ما با شما جهت حمل و ارسال عایق الاستومری تماس برقرار میکند.

انواع عایق رولی مهار انرژی

عایق الاستومری رولی پشت چسب دار K-FLEX
عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex
عایق الاستومری رولی K-FLEX
عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم K-FLEX
عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex
عایق الاستومری رولی ترک

و …

 

عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری رولی

عایق الاستومری رولی از نگاه ظاهری به صورت ورقه ای ایجاد میگردد و برای عایق کاری پهناور پباده سازی گردیده‌است.

خواسته از عایق کاری پهناور تجهیزاتی میباشد که قابلیت استعمال از عایق های الاستومری لوله ای در آن وجود ندارد.

عمده مصرف عایق های الاستومری مرتبط با نوع رولی میباشد چون عایق الاستومری لوله ای فقط در خطوط لوله ای به کارگیری میگردد و فقط این خطوط لوله ای را تا سایز ۴ اینچ پوشش می‌دهد.

این عایق ها دامنه کاربردی بسیار بالایی دارا است که از مورد ها مصرف آن می شود عایق کاری شبکه های اسپیرال، شبکه های چهارگوش، مخازن، لوله های سایز بالا و … را اسم موفقیت. علاوه براین این عایق ها در صنعت های شیمیایی، صنعتی، دارویی، مهندسی و … به کار گیری می‌شود.

عایق الاستومری رولی در ضخامت ۳  تا ضخامت ۵۰ تمایل ساخت میشود، جدول ضخامتهای این عایق را در ذیل می‌توانید مشاهده کنید.

همان طور که میدانید عایق های الاستومری در برندهای متفاوتی ساخت و ساز میشود و تعداد متعددی از این برندها در باطن کشورمان نیز جان دار میباشد.

از دید جدول ضخامتی به طور تقریبً این عایق ها یکسان می‌باشند. ولی در صورتیکه بخواهیم بازار جمهوری اسلامی ایران را ملاک در اختیار بگذاریم.

این ضخامت ها و سایزها به طور کامال، تنها برای عایق الاستومری جانور میباشد، چون این عایق ها زیر مدرک کارشناسی سوله مهم k-flex در باطن مرزو بوم ساخت و ساز می شود.

ولی برندهای وارد شده فقط دارنده ضخامت ها و سایز های پرفروش می باشند و این محدودیت از نقص های مهم عایق های وارد شده میباشد.

خرید عایق الاستومری رولی NBR

خرید عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری رولی

عمده مصرف عایق های رولی از این نوع عایق میباشد. و جهت خرید عایق الاستومری رولی NBR  می توانید به فروشگاه ما مراجعه نماید.

ضخامت ها و متراژ هر رول از این عایق ها را  بخش فروشگاه عایق الاستومری  میتوانید مشاهده کنید.

قابل ذکر میباشد که ملاک ما برای تنظیم این جدول، عایق الاستومری k-flex میباشد که در صدر به انگیزه آن اشاره ای کردیم.
یکی شایسته ترین عایق های الاستومری جان دار در مرزو بوم ما عایق های الاستومری K-Flex میباشد.

ما در نوشته‌ی علمی ی مرتبط با آن توضیحاتی بدون نقص در رابطه این عایق داده ایم.

شما میتوانید به مراجعه به کاغذ خرید آنلاین این جنس علاوه بر مشاهده داده ها ظریف و فنی این متاع به طور آنلاین این کالا را خریداری نماید.

عایق الاستومری رولی EPDM

خرید عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری رولی

این نوع از عایق های الاستومری برای مصارف خاصی ساخت‌و‌ساز و عرضه میشود.

از دید ارزش کمی گرانتر از نوع nbr می‌باشند. شما می‌توانید با مراجعه به نوشته‌علمی عایق الاستومری nbr و epdm به تفاوت ها و شباهت های این دو نوع از عایق پی ببرید.

با مشاهده جدول مرتبط با ضخامت ها و متراژ هر رول به‌این پی میبیرید که از نظر صورت ظاهری با نوع nbr تفاوتی ندارند و فقط تفاوت آن محدودیت ساخت‌و‌ساز در زیر ترین ضخامت یعنی ضخامت ۳ میلیمتر و بالاترین ضخامت یعنی ضخامت ۵۰ میلیمتر میباشد.

هم بایستی بدین نکته تاکید کنم که ملاک ما عایق الاستومری k-flex میباشد چون همان طور که پیش از اینً هم اشاره کردیم اکثری از عایق های وارد شده فقط نوع nbr آن را می دهند.

عایق الاستومری ساده

خرید عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری رولی

عایق الاستومری ساده نسبت به عایق‌های دیگر نظیر پشم شیشه و پشم سنگ گران‌ میباشد.

البته به جهت بی‌نیاز بودن از پوشش‌های مضاعف غیروابسته، قدمت موثر بالا، بازدهی فوق‌العاده مناسب، نصب سریع و نادر‌هزینه و قابلیت تعدادی‌توشه به کار گیری، عملاً بسیار مقرون به صرفه است.

عایق کردن لوله‌های پلاستیکی به اندازه عایق کردن لوله‌های فلزی اصلی میباشد.

لوله‌های پلاستیکی اعم از PE، HDPE، CPVC، PVC یا این که PEX اکثر اوقات در اشکال ساختمان‌ها به عمل می روند و روز آپ تو دیت سهم بیشتری از بازار را از آنِ خویش می‌نمایند.

لوله‌های پلاستیکی آیتم اعتقاد و باور، ایمن و مقرون به صرفه بوده و هدر رفت انرژی مقداری دارا‌هستند.

لوله‌های پلاستیکی اکثر زمان ها در لوله‌کشی‌های آب سرد و گرم ساختمان، فاضلاب، میعانات گازی و آب سرد استعمال میگردد.

لوله‌های پلاستیکی در اکثر این کاربردها صحیح مانند لوله‌های فلزی مستلزم عایق حرارتی می‌باشند تا مصرف انرژی کاهش یافته و از چگالش آن خودداری گردد.

اهمیت عایق کردن لوله‌های پلاستیکی

خرید عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری رولی

صرفه‌جویی در انرژی، صرفه‌جویی در پول میباشد و رد پای کربن ساختمان را کاهش میدهد.

عایق‌کاری موثرترین شیوه جهت صرفه‌جویی در انرژی برای همه سیستم‌های لوله‌کشی میباشد.

پلاستیک رسانایی حرارتی کمتری نسبت به فلزات داراست و با دقت به‌این مسئله اکثر زمان ها اشخاص فکر‌می‌کنند که لوله‌های پلاستیکی نیازی به عایق ندارند.

جاری ساختن عایق بر روی لوله‌های پلاستیکی هدر رفت گرما را تا 75 درصد کاهش می دهد.

در مصارف سرد می‌ شود با عایق‌کاری لوله از چگالش و یخ زدن آن خودداری کرد که‌این عمل نهایتاً سبب مراقبت ساختمان میگردد.

عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری رولی

قطعاً این پرسش برایتان اتفاق افتاده که چه نوع عایقی برای لوله‌های پلاستیکی مطلوب میباشد؟

عایق الاستومری معمولی یکی مطلوب‌ترین عایق‌ها برای لوله‌های پلاستیکی به شمار می‌رود.

در شکل استعمال از چسب مایع برای نصب عایق سفارش می شود که به طور بی واسطه برای چسباندن عایق الاستومری به لوله از آن به کار گیری نکنید.

اما به کارگیری از واحد سنجش پاره ای چسب برای پُر کردن درزها به لوله آسیبی وارد نخواهد کرد.

استعمال از بتونه‌ها و درزگیرهای منحصر کافلکس نیز برای لوله‌های پلاستیکی بسیار بهتر میباشد.

در این حالت می توانید از چسب مایع صرفا در نصیب‌های بات-جوینت استعمال کنید. همینطور به خیال داشته باشید که در فضاهای گشوده مسلماً عایق را با پوشش منحصر بپوشانید.

عایق کافلکس (K-FLEX)

خرید عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری رولی

کمپانی کافلکس (K-FLEX) یک کمپانی ایتالیایی میباشد که متریال‌ها و عایق‌ الاستومری انعطاف‌پذیر حرارتی و آکوستیک را ایجاد می‌نماید.

کافلکس جهت در دسترس قرار دادن هرچه محصول ها خویش در راز تا راز دنیا دارنده تجهیزات ساخت‌و‌ساز و پخش هست.

محصول ها متنوع کمپانی کافلکس (K-FLEX) سبب گردیده که این مجموعه بتواند قسمت قابل توجهی از بازار مشمول تولید، حمل و نقل، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر را در مشت داشته باشد.

محصول ها کافلکس توانسته به جهت باکیفیت و فایده‌مندی از شایسته ترین تکنولوژی‌های روز سهم بزرگی از بازار جهانی را از آنِ خویش کند.

کافلکس توانسته تا نقشی پر رنگ در صرفه‌جویی انرژی و در دست گرفتن و کاهش گازهای گلخانه‌ای جاری ساختن نماید.

کمپانی کافلکس در 63 سرزمین حضور دارا است و درگیر ساخت متاع میباشد.

کارگاه اساسی این مجموعه در سال 1989 در شمال شهر میلان استارت به شغل کرد و امروزه مطرح ترین آفریننده عایق‌های الاستومری در دنیا میباشد.

تولید ها کافلکس دارنده استانداردهای UNI EN ISO 9001:2015 و ISO 14001 بوده و همه کیفیت خوب و اعتبار بالایی در بازار شناخته می گردند.

تولید ها کافلکس (K-FLEX) همینطور نقش مهمی در حفاظت از فضا زیست دارا‌هستند، چون سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی گردیده، تکثیر آلاینده‌ها را کاهش داده و پخش شدن گازهای گلخانه‌ای در جو را کاهش میدهد.

عایق رولی

خرید عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری رولی

عایق الاستومری رولی یکی گونه های عایق برودتی وحرارتی میباشد که در صنعت های متفاوت برای مثال صنعت ساختمان‌سازی کاربرد داراست.

ساختار این عایق به طور سلول بسته میباشد و مقاومت آن در قبال آلودگی، رطوبت، بخارآب وحرارت بسیار بالا میباشد.

عایق‌های الاستومری وزن بسیار سبکی دارندو به جهت انعطاف‌پذیری بالا برای عایق‌کاری به فعالیت میروند.

مثلا: اشکال تاسیسات ساختمانی، شبکه‌های هوا، لوله‌های بلندمرتبه، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، صنعت خودروسازی و غیره آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد.

به کار گیری از این عایق ها سبب ساز سئو مصرف انرژی و صرفه جویی آن می‌گردد. ضریب جابجایی حرارتی آن‌ها بسیار ذیل میباشد و مقاومت آنها در قبال خوردگی و بخار آب بالا می‌باشد.

فوم عایق‌الاستومری را میتوان به راحتی و فارغ از نیاز به امکانات ویژه نصب کرد واز بی‌خطر بودن آن مطمعن بود.

این عایق دوستدار فضا زیست میباشد و هیچ نوع حساسیت و آلرژی پوستی در زمان عمل با آن‌ها ساخت و ساز نمی‌شود. افزون بر آن ارتفاع قدمت این عایق ها بسیار بالا میباشد و حفظ از آن ها آسوده میباشد.

 الاستومری رولی 

یک کدام از اشکال عایق‌های الاستومری رولی یا این که برگه‌ای‌میباشد که در ضخامت های متفاوت باتوجه به جای موردنظر و موقعیت آب‌و‌هوایی گزینه به کارگیری قرار‌می گیرد.

این عایق با امکان نصب آسوده قابل استعمال در فضاهای داخلی و فرنگی ساختمان میباشد و خصوصیت های منحصر آن منجر گردیده این عایق در مقایسه با عایق های سنتی گزینه استعمال بیشتری قرار گیرد.

این عایق ها جایگزین قابل قبولی برای پشم شیشه می باشند و با ساختار سلول بسته خویش بازدارنده اتلاف انرژی و حرارت در ساختمان گردیده و ارتفاع قدمت تاسیسات را نیز بالا می‌برند.

گونه های عایق های الاستومری رولی

عایق الاستومری رولی ساده

عایق الاستومری رولی معمولی وزن بسیار سبکی داراست و مقاومت آن در قبال رویش قارچ ها و باکتری, مواد شیمیایی, گرد و غبار و رطوبت بسیار بالا می‌باشد.

نصب و مراقبت آن بسیار راحت میباشد و برای عایق کاری سیستم های تهویه مطبوع در فضاهای بسته استعمال می‌شود.

برای نصب این عایق از نوعی چسب منحصربه‌فرد و برای پوشش دادن درزهای تولید گردیده, از درزگیر منحصر این عایق ها به کار گیری می گردد.

اشکال عایق الاستومری رولی

عایق الاستومری رولی روکش دار 

به جهت حالت متغیر آب‌وهوایی برای عایق کاری تاسیسات ساختمانی بایستی از عایق هایی استعمال شود که مقاومت بالایی در قبال تغییرات جوی‌بار و اشعه UV داشته باشند.

از عایق‌های الاستومری فارغ از‌روکش میتوان در اطراف های داخلی ساختمان بهره برد. ولی برای فضاهای بیرون از آن, عایق‌های رولی روکش دار بایستی استعمال شوند.

عایق الاستومری روکش گردیده با آلومینیوم مثال ای از عایق های مقاوم در قبال حالت ناپایدار جوی بار میباشد که قابل استعمال در ایزوله سازی مخازن, سیستم های گرمایشی, لوله های گرم و سرد و سیستم های تبرید می‌باشد.

عایق های روکش گردیده با آلومینیوم به دو شکل بی آلایش و پشت چسب دار به بازار عرضه می گردند.

عایق الاستومری رولی شانه تخم مرغی

عایق الاستومری رولی کتف تخم مرغی در اصلً تحت عنوان عایق‌صوتی گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد و به جهت دارا بودن ساختار سلولی و سطح متخلخل، به معیار قابل توجهی از میزان داد و فریاد می‌کاهد و نقش مهمی درکاهش آلودگی‌صوتی داراست.

عایق کتف تخم‌مرغی در دو نوع بی آلایش یا این که موج‌دار وبه دوصورت فارغ از‌چسب یا این که چسب‌دار ساخت می گردد. همینطور مقاومت آن در قبال جذب آب، حرارت، مواد شیمیایی و زخم دیدگی بسیار بالا می باشد.

عایق الاستومری پروتکت بلک

این عایق الاستومری که با پروتکت بلک روکش گردیده نوعی عایق حرارتی منعطف میباشد که ساختاری غیرمتخلخل دارا است.

این عایق دارنده مقاومت بالایی دربرابر بخارآب، رطوبت وآلودگی می باشد و برای ایزوله‌سازی جای ‌هایی که سطح رطوبت وآلودگی درآنها بالاست وهمچنین عایق‌کاری سیستم‌های تهویه مطبوع آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد.

عایق الاستومری پشت چسب دار

نصب عایق های سنتی علاوه‌بر ساخت‌و‌ساز حساسیت های تنفسی وپوستی، فرآیند ای طولانی در صنعت تولید می باشد. به این مراد برای سهولت عایق‌کاری و بالا بردن سرعت اجرا پروژه های ساختمانی، امروزه از عایق‌های الاستومری پشت‌چسب‌دار استعمال می شود.

استعمال از این عایق ها خیر فقط سبب صرفه‌جویی در وقت گردیده بلکه هزینه‌های عایق کاری را نیز کاهش می دهد.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *