بلاگ

قیمت خرید فروش الیاف سرامیک

قیمت خرید فروش الیاف سرامیک

بهترین و ارزان ترین قیمت خرید فروش الیاف سرامیک و یا همان پشم سرامیک را می توانید با اطمینان خاطر از ما خرید کنید و می توانید با مراجعه به محصولات ما قیمت خرید فروش الیاف سرامیک را در انواع مختلف بدست آورید.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز جزو با سابقه ترین و معتبر ترین شرکت های فروشنده انواع عایق الیاف سرامیک و یا همان عایق پشم سرامیک نسوز می باشد.

می توانید در هر متراژ که بخواهید انواع عایق الیاف سرامیک و یا همان عایق پشم سرامیک نسوز را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز و یا نمایندگی های فروش معتبر ما خرید نماید.

با کیفیت ترین و در عین حال ارزان ترین انواع عایق الیاف سرامیک و یا همان عایق پشم سرامیک نسوز را از ما بخواهید ما با فروش بی واسطه و مستقیم انواع الیاف سرامیک سعی نموده ایم بهترین نوع عایق را با ارزان ترین قیمت در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهیم.

عایق پشم سرامیک نسوز یکی از پر کاربرد ترین انواع عایق ها در صنایع مختلف می باشد که می توانید این عایق را با اطمینان خاطر از ما خرید نماید.

جهت استعلام قیمت خرید فروش الیاف سرامیک و یا همان پشم سرامیک می توانید به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و یا می توانید از به بخش محصولات و انواع عایق الیاف سرامیک مراجعه نماید.

بعد از مراجعه به این بخش و مشاهده قیمت روز پشم سرامیک مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن خرید مورد نظر خود را به راحتی انجام دهید.

 

خرید الیاف سرامیک

خرید الیاف سرامیک

خرید الیاف سرامیک

می توانید به منظور خرید انواع عایق الیاف سرامیک به بخش محصولات ما مراجعه و خرید مورد نظر خود را انجام دهید و همچنین می توانید جهت ارتباط با کارشناسان فروش ما با شماره تماس های درج شده در وب سایت ما در تماس باشید.

سرامیک فایبر یا این که به عبارتی الیاف سرامیکی در اصل فیبرهای سیلیکات آلومینیوم می باشد که از ذوب و دمیدن مذاب کائولن با درصد آلومینای زیاد و یا این که با ترکیبی از پودر خالص آلومینا و سیلیس ترکیب گردیده تشکیل می شود.

ترکیب تشکیل دهنده این جنس نسوز، بعد از ذوب در کوره قوس الکتریکی در دمایی حدود 2000 درجه سانتی گراد، توسط هوای فشرده دمیده گردیده، یا این که روی غلتک‌های چرخان توسط نیروی گریزو فرار از راءس، به سرامیک فایبر تبدیل می شوند.

مزایای سرامیک فایبر

در پروسه دمش، جریان مذاب با تبدیل به قطرات خرد به طور الیاف کشیده می شوند. به کار گیری از الیاف سرامیکی از ده سال‌های قبلی گزینه استفاده صنعت های متعدد قرار گرفته است.

به علت تحمل حرارتی بالا و مقاومت در قبال خوردگی می‌شود  این الیاف را جایگزینی مطلوب به منظور عایق‌های حرارتی که انرژی و حرارت بسیار بالایی را صرف می‌نمایند، دانست.

استعمال از الیاف سرامیکی به شکل قابل توجهی از هدر رفتن حرارت دوری کرده و سبب مصرف باصرفه انرژی می گردد.

از مختصات سرامیک فایبر می‌شود  به مورد ها زیادی به عنوان مثال نکات زیر اشاره کرد:

وزن مدل و قابلیت و امکان انعطاف‌پذیری

قابلیت و امکان نصب سریع و هدایت حرارتی ذیل

مقاومت بالا به شوک‌های حرارتی و خورندگی

پایداری حرارتی و مقاومت شیمیایی بالا در مقابل اسیدها و بازها

کاربرد الیاف سرامیکی

خرید الیاف سرامیک

خرید الیاف سرامیک

کاربرد الیاف سرامیکی در صنعت های متفاوت بسیار متنوع می باشد که از آن گزاره می‌شود  به صنعت های تحت اشاره نمود:

فولاد

ذوب و ریخته‌گری

پتروشیمی و پالایشگاهی

کاشی و سرامیک

شیمیایی

چینی بهداشتی و مظروف

شیشه

فورج

سیمان

نظامی

و …

 

عایق‌های حرارتی و محصول ها نسوز در گونه های متفاوت موجود هستند. سرامیک فایبر نیز مشمول پتو، تخته، نمد، الیاف فله، صورت‌های خلاء یا این که ریخته‌گری، برگه و منسوجات می باشد.

انواع سرامیک فایبر

در باب اشکال این تولیدات نیز با گروه‌بندی تحت روبرو هستیم:

پتوی سرامیکی

پتوی سرامیکی یا این که پتوی نسوز یکی مهم ترین نوع الیاف حرارتی می‌باشند. ماده نخستین این فرآورده نسوز و انعطاف پذیر سرامیک فایبر فله میباشد.

این نوع از سرامیک‌های  فایبر از روش تولید اتصالات مکانیکی داخلی (سوزن‌کاری و دوخت) و با به کار گیری از چسب یا این که هرگونه بایندر دیگر ساخت و ساز می گردند.

شما میتوانید اشکال پتوهای سرامیکی در ضخامت و دانسیته‌های گوناگون را از ما خریداری نمائید.

نکته حائز اهمیت در خصوص پتوهای سرامیکی این می باشد که‌این پتوها با وزن اندک و مقاوت حرارتی بالایی که دارا‌ هستند در قبال لایه لایه شدن در جریان‌های هوای درون کوره استحکام زیادی از خویش نشانه می دهند.

تخته سرامیکی نسوز

تخته سرامیکی نسوز یا این که پیروزی نسوز از ادغام سرامیک فایبر و بایندرهای آلی و معدنی پایین روند وکیوم ساخته می شوند.

این تخته‌ها به انگیزه جابجایی حرارتی ذیل، عایق مطلوبی برای کوره‌های حرارتی میباشند.

ورق سرامیکی

همینطور از سایر تولیدات الیاف سرامیکی نسوز شیت سرامیکی میباشد که کاربردهای بسیار متنوعی در صنعت واشرسازی و حمل و نقل اعمال می‌کند.

 

فروش الیاف سرامیک

فروش الیاف سرامیک

فروش الیاف سرامیک

شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده انواع عایق الیاف سرامیک و یا همان پشم سرامیک در ایران می باشد که فروش الیاف سرامیک در تمامی مناطق کشور می باشد و هیچ محدودیتی در زمینه ارسال و فروش از جانب ما وجود ندارد.

پشم سرامیک (Ceramic wool) عایقی انعطاف‌پذیر و نسوز می باشد که به جهت خصوصیت‌های ساختاری خویش، تعیین قابل قبولی برای عایق‌کاری به شمار می‌رود.

عایق سرامیکی با قدرت حرارتی بالایی که دارا است، راندمان حرارتی سیستم شمارا بالا می برد و همینطور تحت عنوان عایق صوتی برای آکوستیک کردن فضاهای متبوع استعمال می گردد.

پشم سرامیکی از الیاف‌هایی با محصول اکسید آلومینیوم و سیلیس تولید می گردد و اشکال گوناگون‌ آن، کاربردهای متعددی در عایق کاری دارا است.

خصوصیات فیزیکی

همان طور که گفته شد، عایق پشم سرامیک ساختاری الیافی داراست که مال آن از اکسید آلومینیوم و سیلی میباشد. این عایق سوای عطر و در رنگ‌های سپید و خاکستری در بازار یافت میگردد.

عایق سرامیک در گروه عایق‌های حرارتی و صوتی قرار میگیرد و تحمل دمایی بالا دارا است.

نقطه ذوب این عایق با اعتنا به نوع آن، در برهه زمانی ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰ جای‌دارد و دارنده ضریب جابجایی حرارتی نزدیک به ۰.۰۳۳ ℃.W/m می باشد.

قیمت الیاف سرامیک

قیمت الیاف سرامیک

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “قیمت خرید فروش الیاف سرامیک

  1. فرهادی گفت:

    لطفاً لیست قیمت عایق الیاف سرامیک و همچنین عایق پلی یورتان را برای من ایمیل کنید

    1. شازده کوچولو گفت:

      با سلام و عرض ادب خدمت شما در آینده نزدیک لیست کاملی از عایق الیاف سرامیک و همچنین عایق پلی یورتان را در سایت درج می کنیم. منتظر به روزرسانی های دیگر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *