بلاگ, عایق الاستومری

عایق الاستومری در ساختمان

عایق الاستومری در ساختمان

عایق الاستومری در ساختمان

در صنعت ساختمانی از عایق الاستومری بسیار زیاد استفاده می شود و شما می توانید باکیفیت ترین عایق الاستومری در ساختمان را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز و یا نمایندگی های فروش عایق الاستومری ما خرید نماید. بیشترین نوع عایق الاستومری در ساختمان سازی و تاسیسات ساختمانی عایق الاستومری رولی، عایق الاستومری لوله ای است. اگر می خواهید که عایق صوتی نیز ایجاد کنید، بهترین عایق برای صوت عایق الاستومری شانه تخم مرغی می باشد. هر سه نوع عایق یاد شده در شرکت ما موجود است و شما می توانید انواع مختلف عایق را از شرکت ما به صورت تلفنی در سراسر نقاط کشور خرید نماید.

موارد استفاده از عایق الاستومری در صنایع بسیار زیاد است و از جمله موارد استفاده از عایق الاستومری می شود به عایق الاستومری در چیلر و کولر گازی ، عایق الاستومری در موتورخانه ها ، عایق الاستومری در پالایشگاه ها و نیروگاه ها، عایق الاستومری در دیوار ساختمان ها و عایق الاستومری در خودرو و … اشاره نمایم. می توانید از طریق لینک عایق الاستومری لوله ای K-FLEX قیمت این محصول را به راحتی بدست آورید.

در حال حاضر بهترین نوع عایق که هیچ ضرری برای انسان ندارد و با محیط زیست سازگار بودن و عایق حرارتی و صوتی و رطوبتی نیز هست، عایق الاستومری می باشد. می توانید هر نوع عایق الاستومری را به دو شیوه تلفنی و خرید اینترنتی از وب سایت مهار انرژی خرید نماید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و مشاوره در زمینه خرید بهترین نوع عایق می بایست با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید و خرید مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

.
الاستومری رولی با روکش آلومینیوم K-FLEX
الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex
خرید عایق الاستومری رولی ترک
عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX
عایق الاستومری لوله ای K-FLEX
عایق الاستومری لوله ای pa-flex
عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex
عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex
نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری
نوار درزگیر فومی عایق الاستومری
چسب مایع عایق الاستومری
عایق رولی پشت چسبدار pa-flex
عایق رولی پشت چسبدار K-FLEX

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عایق الاستومری در انواع مختلف می توانید با شماره تماس های درج شده در ارتباط باشید و خرید مورد نظر خود را انجام دهید. اگر جزو مشتریان ثابت شرکت ما شوید تخفیفات بسیار ویژه ای برای شما مد نظر گرفته ایم که می توانید از آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید که جهت مشاوره و خرید عایق الاستومری و سایر عایق های مورد نظرتان می بایست طی روزها و ساعت های اداری با کارشناسان ما در تماس باشید.

.

دفتر فروش مرکزی:  02136256776

  مدیر فروش آقای حیدری:  42 54 703 0919

 

 

عایق الاستومری در ساختمان

قیمت عایق الاستومری در ساختمان

اگر تمایل به استعلام قیمت روز عایق الاستومری در انواع گوناگون از عایق الاستومری رولی ساده، عایق الاستومری رولی پشت چسب دار ، عایق الاستومری رولی روکش آلومینیوم، عایق الاستومری لوله ای ساده، عایق الاستومری لوله ای روکش آلومینیوم و … دارید می توانید به وب سایت ما و بخش فروشگاه و محصولات ما مراجعه نماید و بعد از استعلام قیمت عایق الاستومری مورد نظر خود خرید خود را به راحتی انجام دهید. اگر تمایل به ارسال فاکتور و خرید عمده عایق الاستومری نیز دارید می توانید با دفتر فروش مرکزی ما در تماس باشید و با محض تماس شما فاکتور محصول مورد نظر برای شما ارسال می گردد.

دفتر مرکزی فروش و انبار مهار انرژی در استان تهران و شهرستان ورامین واقع شده است. ولی هیچ محدودیتی در زمینه ارسال و خرید عایق الاستومری از جانب ما وجود نداشته و ندارد و بعد از خرید به سرعت به تمامی شهرستان های کشور عایق خریداری شده شما را تحویل می دهیم. عمده فروش عایق الاستومری در شهرهای عایق الاستومری در اصفهان، عایق الاستومری در تهران ، عایق الاستومری در اهواز ، عایق الاستومری در زاهدان ، عایق الاستومری در کرج، عایق الاستومری در شیراز ، عایق الاستومری در بندرعباس و … است.

شایان ذکر است که به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت ارز در کشور قیمت عایق الاستومری و سایر عایق های دیگر نیز همه روزه در حال نوسان و تغییر می باشد و گاها امکان دارد که قیمت ها تغییر کنید و بهترین شیوه جهت استعلام دقیق قیمت عایق الاستومری تماس با کارشناسان فروش ما است.

قیمت عایق الاستومری در ساختمان

قیمت عایق الاستومری در ساختمان

عایق الاستومری لوله‌ای با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری لوله‌ای با روکش آلومینیوم ، عایق خیلی انعطاف پذیر و در عین حل دارای وزن اندکی می باشد ودارای  ساختار سلول بسته  ویژگی های ذکر شده از این عایق یک عایق بسیار عالی منعطف ساخته است. عایق الاستومری لوله‌ای با روکش آلومینیوم جهت در اختیار گرفتن چگالش در لوله‌های آب سرد و خطوط تبرید و برای دوری از کاستن و  هدر رفتن حرارت در دستگاههای گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از عایق الاستومری لوله‌ای با روکش آلومینیوم ، به منظور عایق نمودن دستگاههای و  لوله‌کشی ها و خطوط لوله انتقال سیالات، گازها و غیره در فضاهای بیرونی که در معرض تابش مستقیم خورشید می باشند استفاده می‌گردد. عایق الاستومری در قیاس با مزیت های بسیارش و موارد استفاده آن ، بسیار مناسب می باشد.

عایق الاستومری در کانال های هوای سیستم های تهویه مطبوع مورد به کار گیری قرار گرفته و سبب پرورش قارچ و کپک مقاوم می باشد. این عایق سوای الیاف بوده و استفاده از آن سبب به کاستن صدای سیستم HVAC  و تامین فضا ساکت تر می شود. همچنین به علت عدم وجود الیاف، فرمالدئید و ذرات، سبب به افزایش یافتن کیفیت هوا می‌شود. سطح صاف عایق الاستومری سبب کاستن واحد سنجش آلودگی گردیده و با مسدود نمودن داد و فریاد و دمپ کردن ارتعاشات محیطی آرامش را برای کاربران فراهم می کند.

عایق الاستومری در ساختمان

عایق الاستومری در ساختمان

عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری در قیاس با با عایق پشم شیشه تا حدودی بالاست ولی مزایای بی شمار این عایق،  قیمت عایق الاستومری را توجیه می کند. عایق الاستومری یک عایق حرارتی انعطاف پذیر می باشد، که ساختار سلول بسته آن مانع از چگالش و ساخت‌ و‌ ساز رطوبت شده و از آن یک عایق کارآمد ساخته است.

این جنس سوای استعمال از CFC ، HFC یا HCFC تولید شده است. این کالا همچنین در کاهش سر و صدای ناشی از دستگاه های سیستم تهویه مطبوع اثر گذار می باشد. این عایق برای سیستم های هواساز، سیستم های حجم هوای متغیر(VAV)، کانال ها و دیگر اجزای سیستم هوا که نیاز به در اختیار گرفتن چگالش، مقاومت در ازای رطوبت، تغییر میزان حرارت و کاهش سرو صدای سیستم HVAC مناسب هستند.

موارد استفاده عایق الاستومری مشتمل بر مدرسه ها، درمانگاه ها، هتل ها و مرکز ها تجاری و عمومی می باشد. فوم‌های لاستیکی عایق الاستومری دارای ارزش عایق حرارتی بالایی هستند ، در ازای آب و بخار مقاوم می باشد و همچنین در عوض اشعه ماورا بنفش، وضعیت آب و هوایی سخت و روغن ها مقاومت بالایی دارا‌ هستند.

فوم لاستیکی عایق الاستومری امکان نصب و استفاده با انعطاف پذیری بالا را مهیا می کنند، در بهره اجازه تشکیل قارچ را روی خود نمی‌دهند. ضریب بالای نفوذ پذیری گرما مهم ترین ویژگی عایق الاستومری را تشکیل می دهد. به دلیل حبس هوای پایدار در سلولهای بسته عایق الاستومری و هدایت گرمای کم مواد در عایق الاستومری، عایق الاستومری در انتقال گرما کاهش قابل توجهی ایجاد کرد می کند و حتی دمای سطح با به کارگیری از مقدار نادر عایق الاستومری به مقدار ایده آل می رسد.

مواد و ساختار سلولی عایق الاستومری تلاش وقت گیر بازه زمانی عایق الاستومری را تضمین می کند. همچنین عایق الاستومری در ازای نفوذ پذیری بخار آب مقاومت می کند. عایق الاستومری در ازای آتش مقاوم می باشد و در صورت آتش سوزی اجازه نمی دهد شعله های آتش در جهت عمودی و افقی در عایق الاستومری پیشرفت کنند.

طبق این ویژگی عایق الاستومری تک تک مقادیر تعیین شده برای ایمنی در ازای آتش را برآورده می کند و در نتیجه می‌توانید با اعتقاد و باور در ساختمانها و تاسیسات خود از عایق الاستومری استعمال کنید. عایق الاستومری برای کارکردهای متعدد به صورت ورق و لوله ساخت می شود.

عایق الاستومری در ساختمان

عایق الاستومری در ساختمان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *